crown
gold beans

1895

1895

Нашият основател Йохан Якобс отваря първия си магазин в оживения пристанищен град Бремен в Германия. Продавайки кафе, чай, шоколад и бисквити, той заявява, че мисията му е да “доставя само най-добрите, безупречни стоки на разумни цени.”

gold beans

1907

1907

Йохан Якобс отваря първата си пекарна за кафе. В нея той дава на жителите на Бремен да опитат за първи път вкусното му майсторски изпечено кафе.

gold beans
КРАЯТ НА 20-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

20-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

1920s

Кафе Jacobs започва да се предлага в най-изисканите хотели, ресторанти и курорти по Балтийското крайбрежие на Германия. А на борда на чупещи рекорди трансатлантически параходи, то предприема първото си пътуване до Америка. Предоставяйки съвършено кафе за хора, ценящи добрия вкус от двете страни на Атлантическия океан.

gold beans

1930

1930

Валтер, 22-годишният племенник на Йохан, се връща от САЩ и се присъединява към компанията с нови идеи. Той въвежда елегантната, привличаща погледа опаковка, която визуализира аромата на Jacobs за първи път. А с първите слогани на марката, той поставя Jacobs на преден план в съзнанието на хората. В Германия той създава автопарк от микробуси, които доставят прясно ароматно кафе до домовете на хората.

gold beans

1948

1948

След като по време на войната заводите на Jacobs са разрушени, а доставките прекъснати, правилното производство на кафе може най-накрая да бъде подновено. Моментът настъпва, когато Валтер получава първата официална следвоенна пратка от 12 чувала зелени зърна кафе.

gold beans

1954

1954

Валтер налага култовия слоган на Jacobs “wunderbar” (чудесно) в рекламните кампании на марката. Първото разтворимо кафе Jacobs – Mocca Press – е пуснато през 1957 г.

gold beans

60-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

1960s

Клаус, синът на Валтер, се присъединява към компанията през 1962 г. и помага за навлизането в нова ера на просперитет с пускането на нови продукти, опаковки и средства за комуникация на нови пазари. Автопаркът от микробуси VW Transporter на Jacobs в култовите ‘bumblebee’ цветове бързо става обичайна гледка в градовете.

gold beans

70-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

1970s

Krönung се превръща в желана и предпочитана марка кафе, с предани последователи. Внимателно опаковано и изпращано с любов до роднини и приятели, които живеят в Източна Германия. През 1973 г. виждаме появата на г-ца Зомер, която става рекламното лице на Jacobs през следващите 12 години.

gold beans

80-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

1980s

През 1982 г. Клаус Якобс слива марката с фирмата производител на обичания от всички швейцарски шоколад Suchard. Така започва пътуването към превръщането ни от семейна компания в световен бранд.

gold beans

90-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

1990s

През 1990 г. Jacobs е продадена на Philip Morris, което прави марката част от Kraft Jacobs Suchard. Jacobs навлиза на нови пазари, носейки обещанието за наистина качествено кафе на бившия СССР, Близкия изток, Африка и Централна Америка.

gold beans

2015

2015

Kraft Foods става Mondelez International Inc. и се лишава от кафе дивизията си, която е част от нов проект за сливане със Sara Lee - така се създава Jacobs Douwe Egberts (JDE).

gold beans

2016

2016

Марката Jacobs се превръща в международна марка с хармонизиран дизайн и комуникация. Все още окичена със златната корона, въведена преди 50 години. Все още издигайки се над обикновеното, за да дава на хората нещо специално, което да оценят.

gold beans

2020

2020

JDE се слива с Peet’s Coffee и така се създава JDE Peet’s, листвана на борсата в Амстердам през май 2020 г.

Ellipse 127

jacobs-signature

РАБОТИМ ЗА ПО-ДОБРО БЪДЕЩЕ

sustainability
Sustainability GOLD RGB 500px
УСТОЙЧИВОСТ

НАБАВЯНЕ НА СУРОВИНИ ПО ПО-ДОБЪР НАЧИН

С гордост можем да обявим, че сме част от инициативата Common Grounds на JDE Peet’s. Грижим се за отговорното добиване на нашите кафени зърна, като в същото време помагаме на земеделците и общностите в регионите, отглеждащи кафе, да просперират.