1895

Нашият основател Йохан Якобс отваря първия си магазин в оживения пристанищен град Бремен в Германия. Продавайки кафе, чай, шоколад и бисквити, той заявява, че мисията му е да “доставя само най-добрите, безупречни стоки на разумни цени.”

1907

Йохан Якобс отваря първата си пекарна за кафе. В нея той дава на жителите на Бремен да опитат за първи път вкусното му майсторски изпечено кафе.

КРАЯТ НА 20-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

20-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

Кафе Jacobs започва да се предлага в най-изисканите хотели, ресторанти и курорти по Балтийското крайбрежие на Германия. А на борда на чупещи рекорди трансатлантически параходи, то предприема първото си пътуване до Америка. Предоставяйки съвършено кафе за хора, ценящи добрия вкус от двете страни на Атлантическия океан.

1930

Валтер, 22-годишният племенник на Йохан, се връща от САЩ и се присъединява към компанията с нови идеи. Той въвежда елегантната, привличаща погледа опаковка, която визуализира аромата на Jacobs за първи път. А с първите слогани на марката, той поставя Jacobs на преден план в съзнанието на хората. В Германия той създава автопарк от микробуси, които доставят прясно ароматно кафе до домовете на хората.

1948

След като по време на войната заводите на Jacobs са разрушени, а доставките прекъснати, правилното производство на кафе може най-накрая да бъде подновено. Моментът настъпва, когато Валтер получава първата официална следвоенна пратка от 12 чувала зелени зърна кафе.

1954

Валтер налага култовия слоган на Jacobs “wunderbar” (чудесно) в рекламните кампании на марката. Първото разтворимо кафе Jacobs – Mocca Press – е пуснато през 1957 г.

60-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

Клаус, синът на Валтер, се присъединява към компанията през 1962 г. и помага за навлизането в нова ера на просперитет с пускането на нови продукти, опаковки и средства за комуникация на нови пазари. Автопаркът от микробуси VW Transporter на Jacobs в култовите ‘bumblebee’ цветове бързо става обичайна гледка в градовете.

70-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

Krönung се превръща в желана и предпочитана марка кафе, с предани последователи. Внимателно опаковано и изпращано с любов до роднини и приятели, които живеят в Източна Германия. През 1973 г. виждаме появата на г-ца Зомер, която става рекламното лице на Jacobs през следващите 12 години.

80-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

През 1982 г. Клаус Якобс слива марката с фирмата производител на обичания от всички швейцарски шоколад Suchard. Така започва пътуването към превръщането ни от семейна компания в световен бранд.

90-ТЕ ГОДИНИ НА XX ВЕК

През 1990 г. Jacobs е продадена на Philip Morris, което прави марката част от Kraft Jacobs Suchard. Jacobs навлиза на нови пазари, носейки обещанието за наистина качествено кафе на бившия СССР, Близкия изток, Африка и Централна Америка.

2015

Kraft Foods става Mondelez International Inc. и се лишава от кафе дивизията си, която е част от нов проект за сливане със Sara Lee - така се създава Jacobs Douwe Egberts (JDE).

2016

Марката Jacobs се превръща в международна марка с хармонизиран дизайн и комуникация. Все още окичена със златната корона, въведена преди 50 години. Все още издигайки се над обикновеното, за да дава на хората нещо специално, което да оценят.

2020

JDE се слива с Peet’s Coffee и така се създава JDE Peet’s, листвана на борсата в Амстердам през май 2020 г.

jacobs-signature

РАБОТИМ ЗА ПО-ДОБРО БЪДЕЩЕ

УСТОЙЧИВОСТ

НАБАВЯНЕ НА СУРОВИНИ ПО ПО-ДОБЪР НАЧИН

С гордост можем да обявим, че сме част от инициативата Common Grounds на JDE Peet’s. Грижим се за отговорното добиване на нашите кафени зърна, като в същото време помагаме на земеделците и общностите в регионите, отглеждащи кафе, да просперират.